Nasza usługa zwrotu
Nie jesteś całkowicie zadowolony z zakupu?
Żaden problem! Możesz wymienić lub zwrócić produkty w ciągu 30 dni.
Okres 30 dni rozpoczyna się następnego dnia po otrzymaniu zamówienia.
Darmowe zwroty w Polsce
Jeśli mieszkasz w Polsce, oferujemy darmową usługę zwrotu, która pozwala na bezpłatny zwrot całego zamówienia lub jego części.
Aby zwrócić produkt, użyj etykiety zwrotnej, którą znajdziesz w pudełku z dostawą. Przymocuj ją do pudełka i oddaj paczkę do punktu GLS bez opłat. O statusie zwrotu oraz jego przetwarzaniu zostaniesz poinformowany drogą mailową. Po przetworzeniu zwrotu otrzymasz e-mail z potwierdzeniem. (Obecnie przetwarzanie zwrotów trwa 1-2 tygodnie)
Czy masz problem z jednym z otrzymanych produktów? Prosimy o niezwracanie go, lecz o kontakt mailowy na adres service@justunderwear.pl z dołączonym zdjęciem problemu, abyśmy mogli natychmiast go rozwiązać.
Nie znalazłeś etykiety zwrotnej w pudełku? Wyślij nam e-mail na adres service@justunderwear.pl, a my prześlemy Ci etykietę zwrotną drogą mailową.
Możesz również zwrócić paczkę na własny koszt. W takim przypadku koszty zwrotu ponosisz osobiście.
Jeśli preferujesz tę opcję, wyślij przesyłkę na adres:
RETOURE AA NL/ Roosendaal
Hoeschstr. 950
46284 Dorsten
Niemcy
Warunki zwrotu
- Jeśli obowiązuje zniżka łączona lub promocja z minimalną wartością zamówienia, warunek ten lub minimalna wartość zamówienia musi być spełniona również po zwrocie produktów. W przeciwnym razie zniżka przepadnie.
- Jeśli zwrócisz część zamówienia, a wartość zamówienia po zwrocie spadnie poniżej kwoty wymaganej do darmowej wysyłki, zawsze zapłacisz koszty wysyłki za pierwotną dostawę.
- Produkty nie mogą być noszone i/lub prane. Przymierzanie na własną bieliznę jest dozwolone. Jeśli wykraczasz poza to, aby ocenić produkt (na przykład przez noszenie), możemy naliczyć opłatę za wynikającą z tego amortyzację.
- Produkty muszą mieć wszystkie oryginalne metki i opakowania (jeśli to możliwe).
- Z powodów higienicznych nie możemy przyjąć zwrotu skarpet lub rajstop, jeśli po dostawie pieczęć została złamana.
- Proszę zwrócić towar w oryginalnym opakowaniu, aby zapewnić jego odpowiednią ochronę podczas transportu.
- Odpowiadasz również za wszelką amortyzację towarów wynikającą z ich użytkowania wykraczającego poza to, co jest konieczne do ustalenia ich charakteru, cech i funkcjonowania. Jeśli produkt został niepotrzebnie uszkodzony, możemy naliczyć opłatę za amortyzację.
W ciągu 14 dni od powiadomienia o odstąpieniu zwrócimy Ci pełną kwotę zakupu oraz wszelkie koszty związane z najtańszą opcją wysyłki tak szybko, jak to możliwe, nie później jednak niż w ciągu 14 dni. Dodatkowe koszty za opcje, takie jak wysyłka ekspresowa i koszty zwrotu ponoszone przez konsumenta, pozostają w gestii konsumenta. Zwroty realizujemy zawsze w taki sam sposób, jak pierwotna płatność.
Masz jeszcze pytania?
Skontaktuj się z nami przez nasz dział obsługi klienta. Chętnie pomożemy!