Przejdź do głównej zawartości Przejdź do wyszukiwania Przejdź do głównej nawigacji

Nasza usługa zwrotu


Nie jesteś całkowicie zadowolony z zakupu?

Żaden problem! Możesz wymienić lub zwrócić produkty w ciągu 30 dni.
Okres 30 dni rozpoczyna się następnego dnia po otrzymaniu zamówienia.

Darmowe zwroty w Polsce

Jeśli mieszkasz w Polsce, oferujemy darmową usługę zwrotu, która pozwala na bezpłatny zwrot całego zamówienia lub jego części.

Aby zwrócić produkt, użyj etykiety zwrotnej, którą znajdziesz w pudełku z dostawą. Przymocuj ją do pudełka i oddaj paczkę do punktu GLS bez opłat. O statusie zwrotu oraz jego przetwarzaniu zostaniesz poinformowany drogą mailową. Po przetworzeniu zwrotu otrzymasz e-mail z potwierdzeniem. (Obecnie przetwarzanie zwrotów trwa 1-2 tygodnie)

Czy masz problem z jednym z otrzymanych produktów? Prosimy o niezwracanie go, lecz o kontakt mailowy na adres service@justunderwear.pl z dołączonym zdjęciem problemu, abyśmy mogli natychmiast go rozwiązać.

Nie znalazłeś etykiety zwrotnej w pudełku? Wyślij nam e-mail na adres service@justunderwear.pl, a my prześlemy Ci etykietę zwrotną drogą mailową.

Możesz również zwrócić paczkę na własny koszt. W takim przypadku koszty zwrotu ponosisz osobiście.
Jeśli preferujesz tę opcję, wyślij przesyłkę na adres:

RETOURE AA NL/ Roosendaal
Hoeschstr. 950
46284 Dorsten
Niemcy

Warunki zwrotu

  • Jeśli obowiązuje zniżka łączona lub promocja z minimalną wartością zamówienia, warunek ten lub minimalna wartość zamówienia musi być spełniona również po zwrocie produktów. W przeciwnym razie zniżka przepadnie.
  • Jeśli zwrócisz część zamówienia, a wartość zamówienia po zwrocie spadnie poniżej kwoty wymaganej do darmowej wysyłki, zawsze zapłacisz koszty wysyłki za pierwotną dostawę.
  • Produkty nie mogą być noszone i/lub prane. Przymierzanie na własną bieliznę jest dozwolone. Jeśli wykraczasz poza to, aby ocenić produkt (na przykład przez noszenie), możemy naliczyć opłatę za wynikającą z tego amortyzację.
  • Produkty muszą mieć wszystkie oryginalne metki i opakowania (jeśli to możliwe).
  • Z powodów higienicznych nie możemy przyjąć zwrotu skarpet lub rajstop, jeśli po dostawie pieczęć została złamana.
  • Proszę zwrócić towar w oryginalnym opakowaniu, aby zapewnić jego odpowiednią ochronę podczas transportu.
  • Odpowiadasz również za wszelką amortyzację towarów wynikającą z ich użytkowania wykraczającego poza to, co jest konieczne do ustalenia ich charakteru, cech i funkcjonowania. Jeśli produkt został niepotrzebnie uszkodzony, możemy naliczyć opłatę za amortyzację.

W ciągu 14 dni od powiadomienia o odstąpieniu zwrócimy Ci pełną kwotę zakupu oraz wszelkie koszty związane z najtańszą opcją wysyłki tak szybko, jak to możliwe, nie później jednak niż w ciągu 14 dni. Dodatkowe koszty za opcje, takie jak wysyłka ekspresowa i koszty zwrotu ponoszone przez konsumenta, pozostają w gestii konsumenta. Zwroty realizujemy zawsze w taki sam sposób, jak pierwotna płatność.

Masz jeszcze pytania?

Skontaktuj się z nami przez nasz dział obsługi klienta. Chętnie pomożemy!